Zaproszenie do składania ofert na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla zadania pn. „Budowa (rozbudowa) oświetlenia ulicznego przejść dla pieszych ulic: M.C. Skłodowskiej i Brzozowej w Mrągowie”
Przedmiotem zamówienia jest:
PBI.7013.133.4.2021 Mrągowo, dnia 25.11.2021 r.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla zadania pn. „Budowa (rozbudowa) oświetlenia ulicznego przejść dla pieszych ulic: M.C. Skłodowskiej i Brzozowej w Mrągowie”
Zaproszenie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019r. na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
- Zamawiający
Gmina Miasto Mrągowo
ul. Królewiecka 60A
11 – 700 Mrągowo
NIP: 742 20 76 940
tel. 89 741 90 00, fax. 89 741 28 74
- Adres do korespondencji Wykonawcy z Zamawiającym
Gmina Miasto Mrągowo – Referat Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji
ul. Królewiecka 60A
11 – 700 Mrągowo
tel. 89 741 90 28
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz montaż 1 szt. tablicy informacyjnej dla zadania pn. „Budowa (rozbudowa) oświetlenia ulicznego przejść dla pieszych ulic: M.C. Skłodowskiej i Brzozowej w Mrągowie”.
- Tablicę należy wykonać zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi wyglądu i ustawienia tablic informacyjnych (załącznik nr 1 do projektu umowy) oraz treścią przekazaną przez Zamawiającego.
- Projekt tablicy należy przesłać w formie elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu w terminie 3 dni roboczych od przekazania jej treści przez Zamawiającego. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kilkukrotnej korekty projektu.
- Rozmiar tablicy informacyjnej to 90 cm szerokość x 60 cm wysokość.
- Informacje na tablicy powinny być widoczne i czytelne dla odbiorców.
- Tablica wolnostojąca jednostronna na stalowym stelażu.
- Tablica wykonana z materiałów zapewniających trwałość oraz estetyczny wygląd (z płyty kompozytowej albo umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią), odpornych na czynniki atmosferyczne (w szczególności na obciążenie wiatrem), promieniowanie UV, uszkodzenia oraz odpornych na korozję lub odpowiednio zabezpieczonych antykorozyjnie.
- Montaż tablicy na stelażu trwale związanym z podłożem, przy przejściu dla pieszych przy ul. Brzozowej (na wysokości skrzyżowania z drogą wewnętrzną prowadzącą do Przedszkola Publicznego „Stokrotka”). Tablica ustawiona równolegle do jezdni ul. Brzozowej, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Konstrukcja musi zapewnić usztywnienie tablicy, uniemożliwiając falowanie blachy. Dolna krawędź tablicy powinna się znajdować na wysokości między 150 a 200 cm od poziomu gruntu.
- Nadruk w technologii odpornej na działanie warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, słońce, wiatr) i wandalizm (graffiti).
- Tablica powinna być wykonana z materiałów zapewniających trwałość przynajmniej przez 6 lat.
- Termin wykonania zamówienia
- Rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy;
- Zakończenie:
- projekt tablicy w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania treści przez Zamawiającego,
- wykonanie i montaż tablicy w terminie do 20.12.2021 r.
Uwaga: Zamawiający przekaże niezbędne treści w dniu podpisania umowy przez Wykonawcę.
- Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni.
- Opis sposobu przygotowania oferty
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
- Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
i podpisana przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszej specyfikacji zaproszenia do składania ofert. - Oferta musi być sporządzona i podpisana według wzoru na formularzu oferty – załącznik nr 1.
- Oferta musi być kompletna i napisana w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
- Miejsce oraz termin składania ofert
- Ofertę należy składać drogą korespondencyjną na adres: Gmina Miasto Mrągowo, 11– 700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A lub drogą elektroniczną na adres: m.korszlak@mragowo.um.gov.pl do dnia 01.12.2021 r. do godz. 10.00.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.12.2021 r. o godz. 10.30.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ceny
- Kryterium oceny:
- Cena /brutto/ - za jaką Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie, wyrażona w polskich złotych:
- Waga kryterium – 100%
- Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
-
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Pana Stanisława Bułajewskiego. - Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, można się z nim kontaktować poprzez adres e-mail: iod@warmiainkaso.pl we wszystkich sprawach dotyczących danych osobowych przetwarzanych przez Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. - Pani/Pana dane mogą zostać przekazane: organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Miasto Mrągowo przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest Gmina Miasto Mrągowo reprezentowana przez Burmistrza Miasta Mrągowo.
- Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
- W przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, natomiast konieczne do wykonania przedstawionego wyżej celu. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji przedstawionego celu.
- Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Mrągowo,
- Dodatkowe informacje
- Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
- Do udzielania wyjaśnień dotyczących zamówienia, ze strony Zamawiającego, upoważnieni są pracownicy Referatu Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Mrągowie: Marta Korszlak tel. (89) 741-90-27.
- Załączniki do zaproszenia
- Formularz ofertowy.
- Projekt umowy.